کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزار حرف نگفته

...ما همیشه عاشق آدمهای شگفت انگیز و با شکوه هستیم. هزار حرف داریم برای شان. اما وقتی در برابرشان قرار می گیریم ، انگار قفل بر زبان مان می زنند. اختیار از ما سلب می شود، سکوت می کنیم و غرق در حضور آنان،مست می شویم و درست زمانی که می روند یادمان می آید که چه حرف ها داشتیم و نگفتیم

شهرداری،تابلوی دینداری شهر

شهرداری،تابلوی دینداری شهر

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

«حلاوت و شیرینی، که در راه خدمت به مردم حاصل می گردد با هیچ یک از مقیاس های دنیوی قابل سنجش نیست»

اینروزها که در خیابان ها و چهارراهها رفت و آمد می کنیم به خوبی متوجه تابلوهای جدید تبلیغاتی(ایستاده) که توسط شهرداری نصب شده می شویم که در نوع خود جالب و نو می باشد.

شهرضا

بنا دارم یک تشکر ویژه از مسولین فرهنگی شهرداری داشته باشم. با توجه به اینکه این تابلوها جهت تبلیغات در شهر استفاده می شود، اما دلسوزان و متعهدانی در شهرداری شهرمان مشغول هستند که جنبه ی فرهنگی و اجتماعی شهر را هم از نظر دور نینداخته اند و از این تابلوها برای ارتقای آگاهی و بینش مردم نسبت به مسئله ی حجاب، دین، ماهواره و ... استفاده می کنند که به طورمحسوس از هر طرف در میادین و چهارراهها به چشم می خورد و باعث تغییر فکر و جهت دهی بینش مردم می شود و چه خوب است که این جهت دهی در راه اعتلای دین و اخلاق صورت می گیرد. همین که این دغدغه و مسئله در معاونت فرهنگی شهرداری دیده شده و از ابزارهای جذاب در سطح شهر برای پیشبرد آن استفاده می کنند خودش جای خرسندی دارد و به نوبه ی یک شهروند، تشکر و تقدیر می کنم و منتظر اقدامات موثرتر و جذاب تر از طرف شهرداری هستیم.

البته لازم است از دغدغه ها و طرح مسئله هایی که از طرف شورای شهر و بالخصوص سرکار خانم صفوی در مورد مسائل فرهنگی شهر می شود هم تشکر کنم و امیدوارم سازوکاری ایجاد شود که مسئولین با بکارگیری افراد توانمند و دلسوز در سطح شهر و هماهنگی های لازم، بتوانند به این خواسته ی به حق مردم جامه ی عمل بپوشانند، چرا که کار فرهنگی در سطح شهر باعث تعالی روح شهر می شود.

اصولا شهرداری ها به مسائل عمرانی توجه ویژه دارند و حالا که در شهر ما این عزیزان نشان دادند دغدغه ی فرهنگی از اهداف کاری شان هست باید با همکاری یکدیگر، به ظاهر و باطن شهر رسیدگی کنیم که شهر با نشاط تری داشته باشیم. همینطور که با هرس کردن درختان! چشم انداز طبیعی، کوهها و آسمان شهر نمایان شده و باعث نشاط و روشنی چشم مردم گردیده است، با هرس کردن آلودگی های اخلاقی هم، می توان شادابی و فضای سالم جامعه را دارا شویم.- ان شاء اله



[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 12:0 عصر ] [ محمد جواد رهائی ]

نظر