کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزار حرف نگفته

...ما همیشه عاشق آدمهای شگفت انگیز و با شکوه هستیم. هزار حرف داریم برای شان. اما وقتی در برابرشان قرار می گیریم ، انگار قفل بر زبان مان می زنند. اختیار از ما سلب می شود، سکوت می کنیم و غرق در حضور آنان،مست می شویم و درست زمانی که می روند یادمان می آید که چه حرف ها داشتیم و نگفتیم

اگر می خواهید گذرنامه ایرانی به احترام خود برگردد، بشتابید!!!

"اگر می خواهید گذرنامه ایرانی به احترام خود برگردد،                 پای صندوق آراء بشتابید"!!!

مقام معظم رهبری(درایام انتخابات):
«من به نامزدهای گوناگون عرض میکنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد. کاری را که میتوانید انجام دهید، وعده بدهید.»


 

در همین راستا، تعدادی از مهمترین وعده های انتخاباتی دکتر روحانی در سال 92 را بازخوانی می کنم:

    «در برنامه مدون من علاوه بر راه حل های برای رفع این مشکلات؛ راه حلهای کوتاه مدتی یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات ومعضلاتاقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی پیش بینی شده است که ما می توانیمدر یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.»

(برنامه تلوزیونی با دوربین، 7 خرداد 1392)

       
   «در صورت انتخاب به سمت ریاست جمهوری، دستمزد کارگران را طبق قانون به اندازه‌‌ی تورم افزایش خواهم داد. دستمزد کارگران باید طبق قانون کار به اندازه‌ای که تورم وجود دارد، افزایش پیدا کند. در صورت انتخاب به سمت ریاست جمهوری، در دولت آینده حداقل حقوق کارگران مطابق با نرخ تورم افزایش پیدا خواهد کرد.»
(گفتگو با خبرگزاری ایلنا در رشت، 19 خرداد 1392)

   «ما برای اشتغال یک برنامه جدی خواهیم داشت و من جدی ترین برنامه اقتصادی ام در ماههای اول حل معضل اشتغال است و مخصوصا برای آنهایی که تحصیل کرده دانشگاهها هستند و وقتی این مشکل شد خود به خود ما می توانیم دانشجویان تحصیلکرده خارج از کشور را هم به داخل کشور جذب کنیم و استفاده بکنیم.»
(گفتگو با ایرانیان خارج از کشور در شبکه جام جم؛ 10 خرداد 1392)

    «دولت تدبیر از هرگونه تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد. این دولت حتی به آن‌هایی که هشت سال به ماها تهمت زدند، مقابله به مثل نخواهد کرد.»
(سخنرانی در جمع مردم بجنورد، 22 خرداد 1392)

    «دولت تدبیر و امید به دنبال این است که آنچنان مردم را از درآمد سرشارکنند که اصلاً به یارانه 45 هزار تومانی نیازی نداشته باشند.»
 (برنامه گفتگوی ویژه خبری، 6 خرداد 1392)

     «کارگران کارخانه های ما بیکار بودند اما برای کارخانه های چین اشتغالایجاد کردیم و به دولت سازندگی و اصلاحات ایراد گرفتیم و تهمت زدیم»
 سخنرانی در ورزشگاه شهید شیرودی، 18 خرداد 1392

     «اگر می خواهید ریال ایرانی به جای اول خود برگردد، اگر می خواهید گذرنامه ایرانی به احترام خود برگردد، پای صندوق آراء بشتابید.»

سخنرانی در ورزشگاه شهید شیرودی، 18 خرداد 1392
     «سانتریفیوژها باید بچرخد و زندگی مردم نیز باید بچرخد؛ باید یادمان باشدکشور توسعه می خواهد؛ ما برای بمب که هسته ای نمی خواهیم به دنبال توسعه ایم و اگر دنبال توسعه هستیم باید درست رفتار کنیم و این بسیار تدبیر میخواهد.»
برنامه تلوزیونی رویکردها و برنامه ها، شبکه چهار سیما، 16 خرداد 1392

     «پهنای باند اینترنت در شأن ایرانیان نیست. دنیای امروز دنیای ارتباطات است اما متاسفانه در کشور عده‌ای در دنیای قرن نوزدهم سیر می‌کنند.»

     «مطمئن هستم اگر تمام مدیران لایق برای اداره کشور فرا خوانده شوند و دست همکاری توأم با تواضع به طرف اساتید و نخبگان دراز کنیم، کشور از تمام مشکلات نجات پیدا می‌کند ... با تشکیل دولت تدبیر و راستگویان دولت شایسته‌سالاری را در کشور حاکم کرده و اخلاق محمدی (ص) را به کشور برمی‌گردانیم.»
سخنرانی در جمع مردم گیلان، 19 خرداد 1392

     

* از بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش حقوق کارگران(طبقه کف جامعه) فقط پایین اعلام کردن میزان تورم در کشور انجام شد!

* از احترام گذرنامه و عزت ایرانی همین بس که نماینده ایران در سازمان ملل مدتها پشت درها ماند و ویزایش را صادر نکردند- توهین و بی ادبی نخست وزیر انگلیس مقابل شخص رئیس جمهور ما - اخیرا هم که بی حرمتی نیروهای عربستانی نسبت به زائران ایرانی و...

* گفتند سانتریفیوژها بچرخد و زندگی هم بچرخد اما ظاهرا ایران را دور سر چرخاندند و زندگی هم بهبود نیافت و بازار هم پنچر ماند.

* به جرم هشت سال کوتاهی دستشان ازقدرت،آنچنان دولت قبل را می کوبند و تخریب می کنند که صدای پدر معنوی شان هم درآمد و گفت که این دولت تنبل است و کار نمی کند.

* از مدیران هم کسانی لایق شناخته شدند که عمدتا مدیران پیر، فرتوت، خسته و سلسله مدیران 25 ساله ی قبل از دولت هشتم و نهم باشند و دریغ از حضور نخبه و استادی در راس مدیریت کلان کشور، که سهم شان شد بیسوادی و بی شناسنامه ایی. شایسته سالاری هم که بماند جای خود.

* گفتند پهنای باند اینترنت و ارتباطات را بیشتر می کنند! اما دیدیم که بستر ابتذال و بی بندوباری جوانان را پهن تر کردند و دایره جدایی افراد جامعه را گستردند تا در نتیجه بنیان و نظام خانواده متزلزل شود.

* حرف از بی نیازی خانواده ها به یارانه زدند! ولی حتی نتوانستند بازار کشور را کنترل کنند و هر وفت قیمت اجناس بالا رفت، جز شعار و بخشنامه نویسی عرضه ی دیگری نشان ندادند!


... بقیه را خودتان تطبیق دهید.



[ چهارشنبه 94/1/26 ] [ 11:34 صبح ] [ محمد جواد رهائی ]

نظر