کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزار حرف نگفته

...ما همیشه عاشق آدمهای شگفت انگیز و با شکوه هستیم. هزار حرف داریم برای شان. اما وقتی در برابرشان قرار می گیریم ، انگار قفل بر زبان مان می زنند. اختیار از ما سلب می شود، سکوت می کنیم و غرق در حضور آنان،مست می شویم و درست زمانی که می روند یادمان می آید که چه حرف ها داشتیم و نگفتیم

پیام معنادار رهبری جهت مبارزه با فساد اداری

بسم الله الرحمن الرحیم

جواب معنادار! رهبر معظم انقلاب به درخواست معاون اول رئیس جمهور جهت ارسال پیام به همایش «همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد»

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در ارتباط با برگزاری «همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» و درخواست صدور پیام برای این همایش، مرقومه‌ای را صادر کردند.
متن مرقومه رهبر معظم انقلاب، به شرح زیر است:

"بسم الله الرّحمن الرّحیم
نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می‌کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه‌ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه‌ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.
"
یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟

پی نوشت:
1- جناب رئیس جمهور؛
سرطان فساد با همایش و سمینار حل نمیشود نیاز به اراده برخورد با مفسدین دارد.
2- جناب رئیس جمهور؛
با دستمال آلوده نمی‌شود شیشه را پاک کرد. راستی از کرسنت و جناب آقای زنگنه و "آقای جونیور!!!" چه خبر؟ گویا جناب آقای زنگنه هم از سخنرانان! همین همایش بوده اند درسته ؟


[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:40 صبح ] [ محمد جواد رهائی ]

نظر